Wednesday, September 8, 2010

kasut dak dobot n shoping

senin lps pas buka aku g la klua hajat nk li pen drive tok opis cz aku kena submit tenda org tu mintak semua document msk dlm pen drive. klua la g kat shah alam mall kat sec 9 tu. bwk la bdk klua sekali almaklumlah dh cuti sekolah jd yg sekolah leh klua mlm. dh alang2 klua kn g la li kasut tok dak dobot tu sekali. punya la payah nk soh dia test kasut tu aku n zira yg naik penat dok kejar dia. dh la mak n pak nya x ikut jd tiap kali test kasut kena amik gambar n send kat paknya pastu paknya kena tunjuk kat maknya lulus ke tak kasut tu. lama bkn pilih kst tp lama tugu kptsn dr mak n paknya. dh la dak dobot tu pjg akalnya.....dan final ayahnya pilih kasut ne......dlm byk2 yg aku send ne ayhnya pilih.......
=======================================================
cite shoping lak. ne semua gara2 m.usu aku tu yg x tau nk cr kat ne bj ank2 dia. dia dh li kat KLCC tp lik test kat anknya tang kakak muat cz kakak saiz kecik kena tang adk semua sendat. ari sabtu tu dia g SACC mall xjupa gak tah pe yg dia cr pn x tau la sampai bj bdk2 tu xdpt. jd ari sabtu g pg2 konon xde org tp sampai SOGO org dh tugu depan pintu SOGO. mak ai mcm x caya je bila tgk mcm tu. kul 9.30 aku sampai org dh penuh kat depan pintu SOGO tu. tugu la 1/2jam sampai pintu SOGO tu bukak. msk je cr brg pe yg nk n pekenan ckp kat m.usu kita g tmpt lain. dpt la gaun tok adk,kakak n hana. x larat nk layan adk kami sambung shoping g 1Utama. kul 11 sampai 1Utama cr paking nah amik ko g tingkat 5 br dpt paking tu pn kat new wing if g kat old wing kompom xde paking. ne bt cite paking lom cite adk yg wat perangai dlm shoping complex. 1 floor leh dgr suara dia bila dia nmpk kuda pusing2 tu. soh mamanya msk kn wit sampai dia puas. suka2 je dia tu. g 1Utama br dpt semua pe yg m.usu nk sampai dia pn x larat nk jln ag dh. aku hanya dpt li France Rose je lah kat kedai ubat cina kat 1Utama tu. 

Muka masing2 dh lemau. adk pn dh x larat nk duduk kat strole tu. nk jln je dia. bila dh jln dia nk dukong lak. sapa yg larat nk dukong dia tu berat dh 19kg umur br 2thn stgh.

2 comments: