Wednesday, September 15, 2010

Bekal

Oleh krn aku ne pekerja yg berdedikasi maka 14/9 aku dh start kj....waaaaaaaaaa tp sbnrnya aku mmg kena kj n xleh cuti lama cz aku bkn ada cuti ag ms raya tu pn ihsan dr company yg bg aku cuti 3ari. mmg xbest bila jd pekerja br mcm aku ne. seblm cuti raya kj jgn ckp la byknya nasip berbaloi ngan pe yg aku dpt tiap bln hihihihihihihi......dgn raya mcm xraya xde feel je. ms raya ke 3 ank buah aku exsident jth moto. bdk bujang biasa la kn dh belubang lutut n keroak jari kakinya. nasip xde yg patah. along aku cite pas jatuh tu leh kwn dia bwk ank buah aku tu lik umah n br along aku n abg ipar aku bwk g hospital. dgn lubang luka yg berdarah bl begoyang je mcm jeli je kata along aku. ermmm mmg ngeri aku tgk. skrg amik ko pis ari2 kena g cuti kat klinik desa dah lako tu nk peksa pecuban SPM. pe yg aku melalut kn ne....tajuk lain aku cite lain...ok2 fokus2.....msk opis pas cuti lama biasa la kn dgn jln yg lengang opis xriuh yg ada kat opis hanya aku n 2 org bos je yg lain hanyut n msih mood beraya ag. time luch klua ingat ada la kedai buka sekali g hampeh semua tutup yg buka restoran CINA je cehhh...jd semlm aku luch mkn Burger King je. udah la xberapa sdp hihihihi....belasah je la. jd ari ne aku bwk la bekal dr umah. mcm org bangla la aku tgk dgn si'a nya. hihihihi lantak la pe org nk ckp janji aku x lapo mcm semlm.
ne lah bekal aku nasi,ikn tumis n sup. jd lah...

No comments:

Post a Comment