Monday, October 11, 2010

Dinner OSFAM

Jumaat lps g dinner OSFAM kat hotel Doubletree by Hilton jln tun razak. ari rabu br tau aku kena g dinner ne sapa soh aku MC 2ari demam pas lik dr keratong. ingat mls nk g dh last minit bos aku soh bwk name kad dia telupa bwk jd terpaksa la aku g gak ag pn compnya dh bayo 1kepala 300hengget x g dh kira membazir. grk dr umh kul 7 amik ecah kat KJ dh kul 7.30 majlis mula kul 7.30 tp aku masih d jln raya ag. hahahahahaha akhir smpai gak ngam2 kul 8.30 dgn sesatnya tp belasah je janji smpai. ms smpai presiden OSFAM tgh berucap jd selamat la lom mkn ag hihihihihihi.....best gak la g dinner tu ngan AC Mizal sebagai MC artis jemputan Dayang jupa gak aku ngan artis mlm tu. cuma mknan je x berapa nk msk ngan tekak aku.....tp tetap mkn gak la bila ingat 300hengget tu. ada cabutan bertuan cuma aku je yg x bertuah jd x dpt. kul 11lbh br lik sampai umah kul 12 huhhhhh penat sungguh.....
kwn opis aku dok begambar ngan bini AC Mizal si Amilia (btl kot ejanamanya)
najib n ecah begmbo ngan dayang.

No comments:

Post a Comment