Tuesday, September 7, 2010

Selamat Hari Raya

Salam semua,

First nk ucap selamat ari raya kepada kwn2 yg sudi bc n singgah kat blog aku ne. mintak maaf byk2 jika aku ada wat silap o terkasar bahasa selama kita berkawan. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN. sejak aku msk compny br ne kj aku melantun2 byk tu yg xdan nk update blog...lg pn puasa penat pas buka je kompom aku tegolek kat katil tido. k lah x tau nk ckp pe ag dh kering idea cz esk aku kena kj ag ati kat kg dh cuma badan je kat sini.....mlm tu br lik kg. kepada kwn2 yg nk lik kg tu HATI2 BILA MEMANDU peringatan jugak tok diri aku ne.....To DH selamat berpantang n tahniah dpt ank yg ke empatbelas if sy ada ms leh g tgk baby. ank si lis pn sy x tgk ag hihihihi dh beso ank si lis tu.

2 comments:

  1. anak aku pung ko x tgok agi kui3x...tggu banak yang ke-40 la ekkk...huh :)

    samat ali laya....maap zahir batin

    ReplyDelete
  2. Selamat ari raya gak tok ko serif aku mintak maaf byk2 if aku ada wat silap. raya dtg la umah...ank ko bkn aku dh tgk ke??? cuma yg ke 40 ne je x tgk cz dia lom klua ag hahahahaha

    ReplyDelete