Monday, August 2, 2010

tmpt baru suasana br jgk........

lama dh aku x updtae blog......hihihi mana x nya 14ari aku demam kebah pastu demam lg alih2 g DEMC g wat chek darah doc ckp darah aku x de tanda2 dijangkiti denggi huhhh lege tp 2ari pastu aku demam lg sampai x larat nk gerak jd lemah je. apa lg tel adk aku soh amik aku bwk lik kg. smpai kg mak aku dh risau tgk aku bwk g hospital dgn suhu aku ms tu 39.33 doc msk kn air 1btl mula2 doc suspek aku kena tibi cz dh 2migu aku btk2 tp aku ase xde kot. pastu br la kebah demam aku tp nk pulih mkn masa lak dgn x laratnya nk mkn xde selera la dugaan btl la. dh la last2 week aku nk benti kat tmpt kj lama jd aku amik kptsan benti awal. nasip bos aku bg n dia bayo gaji full + bonus ag syukur sgt2. ari ne aku start kj kat tmpt br. staff pn ok cuma aku kena sesuai kn ngan suasana yg byk staff cz sblm ne aku kj sorang2 je kat opis. dgn bos aku xde ari ne jd kj pn xbyk tp bersedia la tok esk......  

2 comments: