Thursday, June 17, 2010

happy birthday to upi n cik yunnnn

ari ne birthday adk aku yg no 6. dh 24thn umur ko pi mcm x caya je. akak doa kn moga ko d murah kn rezeki, d beri kesihatan yg baik tok jg mak n d pjg kn umur. jd lah ank yg soleh tok mak. ank laki bungsu mak aku.....n antara adk badik yg paling gedi....x tau nape dia leh beso mcm tu. dulu masa kecik dia lah bdk paling kecik n kunteten. ase nya pas dia kena demam denggi berdarah dulu kot. berpuluh botol msk air n 4palet darah putih. aku lah yg menjaga nya kat hospital klang.

Ne la bdknya.....beso woooo klh kami semua adk badik.
tp skrg kurus SIKIT je dr gmbo ne......perut pn dh x segendut dlm gmbo ne.
tah bila dia nk kurus....kita kata jgn mkn nasi....dia angguk je.....

======================================================
to adk nurul aka cik yun.....Happy Birthday to u...yg ke 18 pd 12/6 ari tu....
Moga d beri kesihatan yg baik, d pjg kn umur, d murah kn rezeki n jd ank yg solehah tok mak....
akak dh wish kn....cuma lmbt msk kat blog je....
dia ne adk paling bungsu aku n paling mentel dlm keluarga......hahahaha sian ko dik
ank2 buah depa panggil CIK YUNN......ank buah aku yg petama baya dia la......

                                       Cik yun ngan manin. kecik je bdknya x mcm abg dia tu......

No comments:

Post a Comment