Monday, May 31, 2010

dalam kenangan

Dlm byk2 kwn adk aku dia lah yg jarang aku tanya latarbelakangnya, x tau knp cuma dgn panggilan 'Dr' shj bila kami sembang. nama penuh dia pn aku x tau. Biasanya aku lah kakak yg paling menyebok nk tau dgn sapa adk aku kwn (kakak prihatin kn) tau je lah zaman skrg mcm2 benda dh jd. ngan org lain idak la aku bz body mcm aku wat kat adk aku tu. depa bkwn x la lama mana dlm 1 1/2 thn mcm tu la. start adk aku praktikal kat hospital teluk intan n berleretan ke hospital ipoh. dia yg mula stay kat teluk intan sangup pindah ke ipoh konon nk dkt la. tp tu lah kn TUHAN lebih sayang kn dia n dia telah pergi ke rahmatullah krn kemalangan jln raya sekembalinya dia dr hospital taiping pd 30/12/2009. Al-Fatihah utk Farid Naqiuddin semoga rohnya di cucuri rahmat n di tempat kn di kalangan org2 yg beriman. aku yg x de kenemengena ngan dia pn terasa kehilangan dia apa tah lg adk aku tu. tp alhamdulillah adk aku kuat semangat n dr mana tah dtgnya semangat dia leh tabah menghadapi semua tu. aku g kubur abah aku pn leh menangis tp dia x pulak mcmana dia tahan aku x tau lh. dlm ati dia aku x tau la mcmana hanya dia yg tau. jasa n pengorbananya akn d kenang sampai bila2. Khas tok ko ne dik pasne jgn sedih2 lg tau byk kn sedekah al-fatihah utk dia. Rindu, cinta n kasih sayang dia bwa sampai hujung nyawa. ingat tu......
   

2 comments: